mammas finaste kille

2010-08-31 |15:12:16
jag älskar dig!
--------
idag är det en pissdag.
ingen sömn inatt, pmshumör så jag mest bara vill gråta hela tiden.
min nya telefon gick poff-pang-bom bara sönder, helt plötsligt.
Så nu måste jag ha min gamla som är segare än en snigel, alltid lika roligt.
Så nu är jag egen-dator-lös&ny-härlig-telefon-lös.
Fy bubblan i tell you.

Snart blir det att träffa frugan på stan & sen långpromenad,
det ska bli riktigt skönt att röra lite på sig & komma ut i friska luften.
(Men med min tur så ramlar jag väl eller så börjar det regna..)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!