mvc & bvc & vagn

2010-08-17 |08:34:30
ja,idag är det likabra att ta alla flugor i en smäll.
Klockan 10.30 ska jag på mitt återbesök på MVC,
där jag ska fläka upp mig så hon kan se om allt står rätt till.
Efter det pyser vi iväg emot Norrköping igen & hämtar vår vagn som dom kirrade igår.
När vi kommer hem därifrån är det lite dötid, sen ska jag & Leo till BVC klockan 15.45.
Hektisk dag minsann!

Jag & Leo gick upp för en stund sen,
lillgrisen var skitpigg så att sova var det inte ens tal om!
Vi smög ut & lät pappa D fortsätta sova.
Stackars, han jobbar hela hela tiden nu,
han är så duktig <3

Nu ska jag busa lite med fisgrisen,
ha en fin & molnig dag!
Kommentarer
Postat av: Rebecca - mamma till Tove

Det är alltid skoj att få träffa sin barnmorska igen, och få visa upp sin lilla skatt. Barnmorskan har ju bara fått lyssna på hjärtslagen innan, och nu finns det en liten person framför dom istället :D Lycka till med efterkontrollen!

2010-08-17 @ 12:03:17
URL: http://rebeccathoren.blogspot.com
Postat av: JK

Hej fin blogg :)

Jag är själv lite sugen att prova på LCHF-grejen, hur går det för dig? Och vad äter du dagligen/när du inte är hemma? Har du märkt nåt resultat än?



Kul att du även delar med dig av magbilderna och din rätt hemska förlossningshistoria. Inte bara fluff och glam haha!



Ha en fortsatt härlig dag med din lilla groda! :)

2010-08-17 @ 12:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!