besök

2010-02-10 |18:07:51
snart kommer Erik & Cim förbi,
jag hoppas,hoppas,hoppas att dom har med sig semlor till mig!
Jag sa det lite snyggt förut idag när jag pratade med dom,
eller snyggt & snyggt. 
Jag närmare bestämt viskade "seeemlooooor, ta med semloooor",
sen, ifall att dom inte hörde, så skrek jag "SEMLOOOOOOOOR!!".
Så, hoppas det funkade.
men dom har väl glömt det, dom jävlarna. 
OM dom nu, mot all förmodan, kommer ihåg det,
så ska jag ge dom varsin kram! 

Nu har jag varit duktigt barnbarn,
har precis pratat med mormor & morfar en sväng.
morfar säger att han ska fixa massa fiskegrejer till bebisen.
söta lilla morfar, jag vet inte om han har missat att bebisen inte kommer kunna fiska förrän om några år.
Men det är bra att han vill, & att han är glad.
Söta lilla morfar, min bästaste morfar! <3
.....
Nu kom erik & cim,
jag ser inga semlor än..
JAG FICK EN SEMLA!
Åh,gudars, så bra dom är!!
nu ska jag moffa!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!