dagen i bilder

2010-02-18 |17:09:45
Dagen började med en förjävlig katt vid namn Twoface,
som busade runt med sina leksaker runt klockan halv 8-8. 
Så, jag satte på tv'n  & spanade på The Voice medans D sov vidare en stund.


. . .Men sen kom Twoface & tog dosan,
så då fick vi minsann gå upp.


Vi åt lite frulle, vårat nybakade bröd från igårkväll.
(en brödmix,men ändå!)
Sen åkte vi in till staden, så D fick klippa sig för han såg ut som en hårig igelkott. 
när det var gjort åkte vi hemåt igen, min rygg ville mest döda mig så det blev ingen avancerad lunch.
Jag mumsade på mammas Ost & Skink-paj med lite sallad till, hur gott som helst & tar 2 minuter att värma i micron! Det gillar vi! D var duktig & gjorde egen pasta carbonara med champinjoner i.
Nu har jag vilat en sväng & D har spelat sitt äckeltvspelsomjaghatarmeränallt,
& nu tittar vi på -hör&häpna- BRÖDERNA FLUFF!
Jag älskade det när jag var liten, dom är så himla smarta & koola.
Kommentarer
Postat av: Betty

skönt att någon mer än jag säger dosan om fjärrkontrollen. Många fattar inte vad man menar när man säger det. Kanske är de a jag vet inte arv efter våra pappor?;)

2010-02-18 @ 18:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!