dåligt med update

2010-02-21 |08:11:18
i know, i know!
& jag skäms faktiskt över't.
det är så att min laptop har fått pungapa-ryck & vill bara laddas ibland,
så just nu får jag stå ut med D's stora dator som visas över hela tv-skrämen.
något som jag tycker är lite scary, för jag vill hellre ha det smått än stort.
hur som, igår var Manda the mutt + familj här & hälsade på. & Frugan. & Erik.
Det var alltså fullt hus här, ungefär.
Vi mumsade apgod kladdkaka som JAG gjort, gudars så stolt jag var över den!
Har tyvärr ingen bild eftersom alla attackerade dom två jag gjorde,
så det blidde ingen bild.
Däremot typ hundra bilder på lilla Alma!
Så, se & njut :
Sötaste lilltjejen någonsin , det där!
& så stor hon har blivit, helt galet.
Se bara sen sist dom var här, i somras/höstas.
då var Almis bara en liten skit :)
------
Idag kommer Kimson över för att ta hand om le invalido,
dvs mig. Hon valde verkligen en bra dag, för imorse när jag gick upp kunde jag knappt gå :(
Nu blir det mys i soffan med tuffe, för D jobbar.
Imorse kände D bebisen sparka igen,
helt magiskt!
Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka fina bilder :) Och härligt att höra att du lever!

2010-02-21 @ 11:49:04
URL: http://shesgotherownthing.blogg.se/
Postat av: Tova

Hihi, vilken söt bebis! Och tänk, snart har ni eran egen där hos er... :) så himla spännande! Tiden går fort nu när det snart är vår! (Eller ja, om snön ville sluta falla bara)

2010-02-22 @ 15:10:06
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!