Duktigajag!

2010-02-10 |17:15:50
Idag var jag himla duktig,
eller okej, D tvingade mig.
Men hur som,
vi åkte till jobbet (trots att jag är ledig!),
för att prata med cheferna.
Så imorgon ska jag & D till Babyland,
för att införskaffa ett gravidbälte-vad-det-nu-heter,
så min rygg ska bli bättre. 
Därför pratade jag med cheferna,
så jag kunde få ta av friskvårdspengarna man ska få.

Skönt att ha det gjort! 
Nu kanske det blir lite bättre med ryggen snart,
jag grät hela förmiddagen här hemma pga ryggen & att det gjorde så ont!
Uscha, det går inte ens att förklara hur ont det gör. 

Nej, nu ska jag ta lite glass tror jag,
för det förtjänar jag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!