estocolmo update

2010-02-26 |22:17:38
Vi åkte vid 1-tiden hemifrån,
till coop för att kirra ljudböcker till mamsen.
Fixade & postade efter lite krångel med en aptrög kvinna i förbutiken.
Sen åkte vi! 
Dimma hela vägen & regnblask, hujedamej.
Stanna på Haningen Centrum & köper presentkort till födelsedagsbarnet,
han verkade iallafall nöjd när han fick det så det var ju skönt :) 

Vi har avnjutit jättegod smörgåstårta & sen tårta till efterrätt,
vi pratade om allt möjligt & såklart om snön & hur hemskt det är att all kollektivtrafik blir så drabbad.

Nu blir det avslappning & bara ta det lugnt med familjen.
& med lite popcorn, mums! 

imorgon ska jag & D ta oss till Haninge Centrum igen,
för att försöka reklamera mina stövlar.
dom är helt sönder, verkligen toksönder.
Hoppas att jag hittar några andra skor/stövlar som är platta & apvarma,
till en billig peng. helst gratis. 

Nu hör jag att popcornmaskinen är på g!


tjingeling !
Kommentarer
Postat av: Catrin

Japp, nyköpingshem äre.. okej, ja ni lär få höra om det är en stor bebis på tittut.. tydligen va våran stor.. men det kan ju ändras också.. inte så långt kvar tills ni ska dit då, spännande.. :) kram

2010-02-27 @ 15:59:01
URL: http://catrinwarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!