tårar

2010-02-24 |14:27:54
gudars, har jag kommit in i en böl-period nu igen?
Sitter & tittar på Förlossninskliniken på 4an,
& jösses vad tårarna rinner! 
Varje gång bebisen kommit ut & man ser lyckan i föräldrarnas ögon,
så brister det för mig. 

Men nu får jag torka tårarna,
för snart ska vi till Mvc & träffa vår nya barnmorska.
Hoppas,hoppas, den här kvinnan är trevligare än den förra!
& hoppas att vi får höra bebisens hjärtljud,
det vore så himla häftigt!

Efter Mvc-besöket ska vi på roadtrip emot Mkp,
så akta er där ute! maha!

nu ska jag nog fixa mig,
så D inte blir suris på mig när han kommer hem.

Tjingeling & önska oss lycka till!
Kommentarer
Postat av: Samira

Varför har du inte sagt att du ska hit? :O Hur länge stannar ni?

2010-02-24 @ 18:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!