världensbästaflickvän

2010-02-13 |22:29:12
ja, det är jag faktiskt.
precis just nu.
tänker inte dra historien om varför,
men ni ska bara veta att jag är det.
punkt slut.
Har tittat på melodifestivalen med D & Cim,
den enda som var bra var den där låten Manboy,
den diggade jag faktiskt.
så det är ju trevligt med EN bra låt per program,
även om jag inte riktigt kommer på någon i det föregående programmet.
Undrar om grejen med årets melodifestivaler är att glömma byxorna hemma? 
Alla brudar verkar tro att det är helt okej att ha något body-liknande utan ben på sig,
& helst ska det vara glittrigt/genomskinligt.
Mja, inte riktigt min style det där.
Då kan man likagärna gå totally nude, eller?
nu ska jag försöka sova,
upp tidigt imorgon & jobba.
D jobbar eftermiddag & kväll imorgon,
så han slutar runt 00.00.
Så där rök vår Alla hjärtans dag-myskvällisoffanmedgodmat,
för jag kommer garanterat ha däckat när han kommer hem,
så det blir max en halvhjärtad & överdregglig puss för honom.
Nu , sängen! 

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!