tvshop & raggisar

2010-01-30 |09:17:51
Tv'n är på.
det är tv-shop. 
jag hatar tv-shop,
men ändå fastnar jag alltid när det är mat-grejer.
Nu är det någon übertuff matmixergrejs som klarar ALLT ;)
hur koolt är inte det? JÄTTE.
raggisarna är på,
inte för att jag fryser utan mest för att få upp värmen ordentligt tills jag ska ut senare.
Ut i kylan. trettio minus. fy sjutton & ännu värre.
Lyllos twoface som slipper gå ut i det här vädret,
hon får vara inne & gosa in sig i soffan.

Bebisen rörde sig lite i magen igår,
eller iallafall så jag kände det.
Himlans mysigt det där.
Samtidigt blir jag jättefrustrerad eftersom jag vill känna sparkar.
haha , men det kommer väl snart antar jag :)
Nej, nu ska jag ta & glutta lite på OC,
& kanske gråta en skvätt till det .
Tjingeling!
Kommentarer
Postat av: kattis

ja känner sparkar hela tiden =) de är jätte mysigt. Fast nu har han lugnat ner sig, nu känner ja sparkar lite då och då men nu är dom jätte kraftiga ist =)

Ja de blir runt 10 månader mellan systers och mitt =)

2010-01-30 @ 10:56:43
URL: http://skattiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!