mys på vallarna

2010-06-15 |21:36:47
Jag & Gutt spenderade ett par timmar på vallarna förut idag,
vi åt apgod pastasallad med hemmagjord vitlöksås & njöt av solen.
(som iochförsig lekte tittut med oss ibland, men ändå)
vi spelade kort också, dock bara vändtian eftersom det var det enda kortspelet som vi båda kunde.
JAG VANN, vi körde först till tre. Nananaaa.
nej,jag vinner inte alltför ofta. typ aldrig.


Hur som, det var himla mysigt & måste göras om! 
Sen mötte D upp oss , åt lite pastasallad han också,
innan vi far vidare emot pålljungshade där vi kikade på Stadium & sen tog en glass på Max.
Bra dag helt enkelt.


Runt 17-tiden åkte jag & D emot Bettna,
där ser jag att min preggo-katt-kompis har fått sina kissungar.
Två stycken, hur söta som helst! 9 dagar var dom idag, dom små liven.
Nu är det verkligen bara jag kvar. Alla som är preggo har fått sina bebisar, utom jag!

Ååh, kattungar är ju något av de sötaste som finns!
Eller hur?


Nu har vi precis kommit hem & fått i oss en tallrik flingor,
vi kikar lite på tv & bara varvar ner i soffan.
Imorgon har vi tid på mvc, en tid som jag helst hade velat slippa eftersom jag gärna hade haft L här nu.
Men nehejdå, L är en envis busunge minsann! 
D jobbar däremot så min kära Fru ställer upp som sällskap,
så får hon lyssna på hjärtat också <3

L, kom ut nu!
Kommentarer
Postat av: Fruuu

Jag läääääääääääängtaaar:D sesimorgon gullgurka<3

2010-06-15 @ 23:49:41
Postat av: N I N A

Haha jag kommer ihåg när vi gick i lågstadiet, du älskade att förlora ;) Haha, minns du?



Åh vilka söta kissisar! Kattungar är verkligen det sötaste som finns!

2010-06-16 @ 10:15:22
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: 19 år och nybliven mamma

E de ngn bebis på G nu kanske?? :D

2010-06-16 @ 18:12:47
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: Catrin

åååh massa Grattis till lille Leo!!! såg på facebook att han kommit nu.. :) blev fundersam när du inte skrivit något här.. hoppas det va en Leo när han kom ut också.. :) och han kom på rätt datum, skönt för dig att det är klart nu och hoppas att allt gått bra!!! :D ser fram emot att få se den lilla sötnosen!! massa kramar från oss!! :D

2010-06-16 @ 23:17:09
URL: http://catrinwarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!