söndag?

2010-03-07 |10:33:10
när man är sjukskriven så flyter liksom dagarna ihop,
så jag har numera noll koll på vad det är för dag. 
Men jag tror att det är söndag idag.
Är det det?
Hur som,
vi har precis ätit frulle bestående av rostmackor & te.
Väldans gott faktiskt.
Ryggen gör skitont som vanligt,
men inte lika ont som igår. 
(Tack gode gud för det!)
Idag ska vi åka till Norrpan för att hjälpa sis att flytta lite mer,
eller vi & vi. Det blir väl D & sis som får hugga i,
jag står & ser på som vanligt.
Så är det när man är invalid som jag är.

Bullen i magen har busat nu på morgonen,
han/hon har headbangat & gjort volter. 
Åh, vad jag gillar det!
det är verkligen ett bevis på att allt är som det ska vara,
för mig är det iallafall det.
Idag är det bara 3 dagar kvar tills Tittut,
& jag är så nervös & längtar helt enormt mycket!

Nu spelar D som vanligt,
så jag ska nog ta & försöka få in all frulle in i kylen igen.
det kommer ta ungefär hundra år eftersom jag har samma fart & kropp som tant Agda 95,
förutom kulan på magen då.
påtal om kulan så märkte D igår att jag har börjat få lite bristningar på undersidan av magen,
inte skoj det där. Men så äre, det är inte så mycket att göra åt,
plus att det är ju värt det hundra gånger om! 

Nu, plocka frulle! 

Tjingeling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!