Tröttmössa

2010-03-29 |22:18:15
Vi gick upp omänskligt tidigt imorse,
åkte till Arlanda & pungade ut 160:- för parkering i 1 ½ timme (billigt!!)
Sen köpte vi frulle på ett litet café där, otroligt billigt må jag säga.
Två skinkmackor + 2 koppar te för BARA 98 kr! 
Ett riktigt kap om ni frågar mig!
(ja,det var ironi för er som har tappat hjärnan bakom soffan)
--------------------
Jag har inte varit så glad på länge,
som när jag såg mina sjukt negerlika föräldrar komma ut från vad-det-nu-heter-där-man-är-innan.
& nej, jag menar inget som helst illa med ordet neger. Vi kan väl säga mörkhyade då? 
Hur som så var dom helt otroligt solbrända & såg väldigt välmående ut båda två.
Vilket man kan förstå, efter 3 månader i Thailandet så bör man ju ha fått lite färg.
Efter en evighets kramande & lite snyftande från mammas sida,
så kommer första kommentaren "OJOJ, KÖTTBULLEN!".
Yes, jag är en köttbulle. Eller min mage är en. En jätteköttbulle. 

Bebis var förresten skitsur för att vi gick upp så tidigt imorse,
den sparkade på revbenen & kissblåsan hela vägen till arlanda,
så jag tror att den var jävligt pissed off på mig som väckte den så tidigt.
Nu börjar sparkarna & buffandet bli mycket,mycket starkare.
Man ser hur hela magen guppar till & jag känner verkligen när bebisen får in en fullträff någonstans.
Hur häftigt som helst & det ger mig bara ännu mer längtan efter vår skruttunge!
Nu är det mys i soffan med finaste sambon någonsin,
men antar att jag ligger i divanen inom tio minuter & dregglar i sömnen.

Tjolahopp!
Kommentarer
Postat av: Rebecca - blivande mamma

Känner igen det där med sparkandet. Det har blivit mer påtagligt nu när BF börja närma sig (har 45 dagar kvar), magen guppar massa och hon sparkar upp mot revbenen och gör det trångt för lungorna.



2010-03-30 @ 10:30:18
URL: http://rebeccathoren.blogspot.com
Postat av: mamma

" negern" var otroligt lycklig över att möta de " vita " och att få kramas

2010-03-30 @ 18:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!