Dagens bildregn!

2010-05-25 |20:54:27
D & Tuffe sitter vid datorn, vilka nördar.
-------
Sen intog Tuffe sin favoritplats, sötan!
----------
Min lunch var glad att se mig!
--------

Jag & Linurt bakade bullar & här är resultatet.
Precis när dom skulle in i ugnen så inser jag att jag helt har glömt bort pärlsockret,
men det funkade lika bra utan. Dom blev goda, men inte sådär perfekta som när gamla tanter gör't.
jag tror det är en talang som kommer efter 65års-åldern. 
---------
Sen mumsade jag & Linurt tacos, hur gott som helst!
Nu har Linurtan precis åkt hemåt & jag mumsar fortfarande lite på resterna från tacosen (?),
& väntar på att D ska komma hem så jag får kramas med honom.


Kommentarer
Postat av: 20 år och mamma till William

Hmm kom tillbaka i detta inlägg och undrar vad ni hade citronsaften i? vattnet eller i tacon? :P

2011-11-03 @ 23:45:17
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!