gårdagskvällen

2010-09-11 |11:58:53
spenderades tillsammans med Fru & Dejvid.
Det bjöds på fläskfilé&champinjoner&färskpastagegg,
& till efterrätt blev det glass.

vi kikade på idol (eller,jag & fru gjorde, killarna var upptagna med datorn & att prata iphones..),

jag & frugan sjöng singstar & rockade loss sådär som bara vi kan.
Tyvärr så har både jag & fru bara en skiva med låtar & vi kan ungefär 0,01% av dom.
Så vi chansade mestadels på hur alla låtar gick, & jag tycker vi gjorde det himla bra!

Efter idol & singstar så var det dags för monopol,
som min kära fru therese hade tjatat om hela kvällen.

Vi spelade i ett par timmar,
D bodde mest i finkan & therese gick hela tiden på dejvids svindyra hotell.
Jag kom iallafall tvåa, applåd för det?
(& ja, dejvid vann, men det hör inte hit).
(vi hittade inga tärningar, så det är ju tur att vi lever på 2000-talet & att man med ett enkelt klick kan ladda ner tärningar till telefonen)
Vi var hemma runt 1, halv 2 någon gång & då däckade vi ganska direkt.
Nu har vi precis ätit frulle & jag ska ta & baka något. 
D ville ha småkakor, så jag ska se vad jag kan göra.

Så, på med spotify & rocka loss!

Ha en fin lördag alla där ute!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!