onsdag

2011-04-13 |07:11:31
mitt i veckan.
bara jobba frulle imorgon också,
sen eftermiddag på fredag & frulle på lördag.
Sen, förhoppningsvis, utgång (!!!!) på lördag kväll!
Det ni! Det trodde ni aldrig om mig va?
PartypooperMäry ska minsann bli lite rund under fossingarna,
hahah ojoj det var år & dar sen sist.

Att jag ska ha skoj med Jasse & Kikan som jag inte har sett på evigheter gör allt tusen gånger roligare också!
Åh vad jag har saknat dom, jag ska kramas så himla mycket med dom (& förmodligen ännu mer eftersom jag alltid blir kramig när jag har fått i mig alkohol..)
Att jag sen inte har den blekaste aning om vad jag ska ha på mig & vad jag ska dricka är en annan sak,
det löser sig alltid som Kikan sa igår.
hur som, vi ska ha the time of our lifes! Minst!

imorgon jobbar D, & jag med, så min underbara mamma (leos bästaste mormor) ska vara barnvakt.
tusen tack kära mamsen! Leo kommer få jätteskoj med älskade mojmoj!
(& tack Linda som hade kunnat passa honom annars)

Nej, nu ska jag fippla lite med frullen här på jobbet,
det måste ju vara rent & snyggt.

Kommentarer
Postat av: mormor

Vad annars ska en ledig dag användas till, tänk att få umgås med mitt älskade barnbarn, längtar. puss till er.

2011-04-13 @ 19:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!