lite bilder

2011-02-14 |10:35:30
såhär en måndag.
magen är sisådär, ibland mår jag bra & sen poff - gör den jätteont & jag måste bokstavligen RUSA till närmsta toalett.
Haha, usch för magsjuka-vad-det-nu-är-jag-har-fått!

Vi har tvättdag idag, det behövdes verkligen.

idag är det ju alla hjärtans dag & jag överraskade min hjärtevän med en fin frukost,
som han verkade uppskatta till max.
Annars tror jag inte det blir så mycket mer, känns lite som om D hade glömt att det var alla hjärtans dag idag & hade förmodligen inte kommit på det om inte jag hade fixat frullen imorse.
Men, det kanske är så när man är "vuxen"? det är inte lika viktigt då.
Strunt samma, jag har mina killar & jag älskar dom,
vad mer kan man begära?

så, här kommer lite bilder ;

Frugans & mina semlor, samt vaniljbullar som vi gjorde i torsdags
--------

En buskille ville prova mammas pjucks mitt i storstädandet!
------


Buskille nu på morgonen, som gillar att käka på grytunderlägg ;)
-----


Mellanmålsdags! Macka med leverpastej,mums!
------

Kommentarer
Postat av: Mamma/ mormor

Sotaste grisen som finns, puss

2011-02-14 @ 11:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!