min dag

2011-02-15 |19:14:36

Pappa D leker med en boll & Leo tittar på.
-----

Det här har varit min frukost/lunch/mellanmål & allt vad det heter..
-------

Såhär snygg är jag just precis nu, otroligt attraktiv om jag får säga det själv.
-----

kräkandet började runt 02, när jag gav Leo mat för andra gången inatt.
Sen kräktes jag igen vid 5-tiden, när Leo återigen fick käk.
Sen försökte jag sova en bra stund, när Pappa D tog upp grisen & lekte vid 8-tiden.
Jag låg i sängen & vände & vred pga magen, till klockan 11!
Sen, upp & kräkas igen.
Resterande del av dagen har bestått av soffliggande/sittande & OC-maraton.
Tack gode gud att D är pappaledig & kunde vara med Leo,
för det räckte verkligen inte den lilla energi jag hade till.

Nu vankas det middag i vårt hus (hus?vad snackar jag om? vi bor ju i lägenhet!),
vetihundan vad det blir & om jag ens vågar testa att äta.
Åt nämligen en liten tallrik med fil & banan förut idag, & ja, jag fick inte behålla den om jag säger så...

Har ni några bra tips emot magsjuka?
Låt höra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!