Tack!

2011-02-04 |09:22:03
Tusen tack för alla råd & tips,
vi funderar fram & tillbaka hur vi ska göra.
Inatt kom jag hem runt 1-tiden efter jobbet,
det var två middagar & hundra kilo disk på det.
Leo vaknade då & en gång vid 3, sen en gång vid 5.
Sen har han faktiskt sovit tills 8!
Så, inatt var det en "bra" natt.

Idag snöar det, hur mycket som helst.
Usch, jag som hade bestämt att det var vår nu.
Suck!
Frugan kommer att vara barnvakt en stund idag,
så jag & D får lite egentid att bara göra ingenting på.
Jag funderar på att köpa mig en mörk chokladbit & bara njuta lite,
för visst får man det?

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att det var en bra natt men om jag förstått det rätt så jobbar du o din sambo är pappaledig? Då hoppas jag att det är han som tar fullt ansvar på natten? Sen om du vaknar o inte kan somna om är ju en sak men du borde inte behöva gå upp. Vi kör så iaf, jag är mammaledig med fullt ansvar natt o morgon men på kvällarna när min sambo kommer hem så tar han över o sen på helgen så får vi varsin sovmorgon.

2011-02-04 @ 10:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!