badhuset & snö

2011-01-25 |08:31:28
Först & främst, tack för era tankar om dieten.
Ärligt talat så har jag nog gett upp där,
jag är bara snurrig & illamående hela tiden,
så ska nog gå tillbaka till att äta lite tallriksmodell-stuk.
Fast med mer grönsaker än kolhydrater.
Det är både gott & nyttigt!

Leo är en stor kille nu, han ställer sig upp emot soffan,
så det är nog inte alltför långt kvar tills han kan stå upp själv.
Vår kille börjar verkligen bli stor nu!
Snart tar vi en sväng till badhuset så han får plaska i vattnet med pappa D,
det är väldigt uppskattat!

Snön vräker nu, fy hundan!
Men, då får jag ju anledning att ha min nya jacka.
Haha, något positivt ska man ju se i allt, eller vad säger ni? ;)

Nu blir det frukost,
RIKTIG frukost!
För min del blir det en kopp te (såklart) med en fullkornsmacka.
Mums, jag njuter av att tugga igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!