Full rulle!

2011-05-28 |18:08:31
Imorse var jag på hitta-på-något-humör,
så jag lyckades övertala både D & Ewson att vi skulle hitta på något.

Resultatet blev en tripp till IKEA där vi som vanligt hittade massor av grejer vi bara måste köpa,
sen höll vi på att dö av hunger så det blev ett stopp på Heron City påvägen hem.
Där åt vi Souvlaki på fläskfilé med massor av sallad & lite tzatziki till det, mumsfillibabba!

Så, nu är vi hemma med en kasse full med IKEA-grejor, & proppfulla magar.
Frugan har precis kommit hit, så det blir en myskväll för vår del.

Imorgon är det mors dag, min allra första.
Det känns himla speciellt faktiskt, även om jag tror att min omänskligt glömska karl har totalt glömt bort det.
(Leo kommer säkert ihåg det & ger mamsingen en härlig slempuss!)
Hur som, det blir jobb på förmiddagen & sen middag hemma hos Mamma & Pappa i Mkp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!