löning!

2011-05-25 |13:05:55
åh, visst är det underbart när lönen trillar in på kontot?
& att åka & storhandla så hela kylen + frysen är fulla av goda grejer?
Jag älskar det !
Sen att man måste betala alla räkningar, mja det kan jag gott vara utan.

Nu är det dags att fixa iordning mig & åka till jobbet.
imorgon är jag ledig, tog en obetald ledig dag faktiskt, för vår älskade Tuffe Tuffesson ska nämligen kasteeras.
Vår lilla tjej, som bara galar hela tiden, ska äntligen bli lite lugnare & förhoppningsvis må bättre då.
Så därför tog jag ledigt så jag kan skjutsa dit henne / hämta henne & sen vara hemma & ha lite koll på en groggy-Tuffe. Vi har till&med köpt extra god kladd-mat till henne, så hon får lite lyx när hon är nyopererad.


Nej, nu kallar jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!