träningsvärk!

2011-05-14 |17:22:36
Ojojoj, oj!
Jag började jobba vid 12.00, precis lagom när Oxelömarknad-lunchen drog igång.
NU är första gången jag ens har kunnat sitta ner.
Det har varit helt galet mycket folk som har ätit & inte minst druckit.

Nu sitter några få gäster kvar & dricker lite öl på glasverandan,
och jag plockar disk & donar lite.
Längtar tills jag kan stänga & komma hem,
både för att träffa brudarna & för att kunna lägga upp fötterna en stund.

Nu ropar disken mitt namn,
tjingeling!!
Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa måste ju tyvärr hålla med om att Erik va en av dom bättre, men jag säger det motvilligt ;)

2011-05-15 @ 21:31:05
URL: http://lindamedfler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!