underbar dag!

2011-05-12 |16:19:03
Jag och Leo har varit på stan med systeryster & mamsen (Leos moster & mormor). 
Vi åt indisk lunch & Leo kissade ner sig så jag fick så snällt ta med honom till toaletten & försöka byta blöja samt byxor på en minst sagt vild kille. Haha, det gick men det tog en bra stund!
När jag var påväg hemåt mötte jag Linda & Billy, & Emma. Dom skulle gå till Hjortens & få sig en bra promenad på köpet, så jag hängde på. Svettigt & varmt, men ändå härligt att det är så skönt ute!

Jag & Leo har precis kommit hem & han ska sova en sväng, jag slog mig ner lite i soffan en stund.

Förut ringde min chef & sa att jag skulle vara hemma imorgon också, för säkerhets skull. 
Så, imorgon är jag typ ledig & får typ betalt för det, känns helt okej!

Nu ska jag äta upp min supergoda vaniljyoggi, mums!
Justja, dagen är inte slut ; Frugan kommer sen & leker med oss i lekparken!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!