Modeguru?

2012-08-04 |08:21:22

Idag har Leo valt sina kläder helt själv, snygga också ;) Vi har precis ätit frukost, rostmackor. Leo ville ha leverpastej på sin & fy tusan vad det stank! Jag avskyr leverpastej så det var på håret att jag kräktes där & då (hann precis till toan..). Det är karneval i Nyköping nu i helgen så jag tänkte försöka ta med Leo & ta en titt iallafall, tror han kan tycka det är skoj :) missförstå mig inte, jag älskar min lilla skitunge mer än allt annat, men när jag mår såhär dåligt så finns det ingen energi alls så jag längtar till måndag när dagis öppnar igen. Har kräkts & mått dåligt alltför mycket nu när jag har lekt med Leo hela dagarna :( usch vill ju kunna vara en bra mamma, känner mig som världens sämsta just nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!