Rutinultraljud

2012-08-17 |10:17:24

Precis hemkommen från RUL, men ska tillbaka om en vecka då jag förmodligen är i vecka 17+6 idag och inte 18+3 som vi trodde. Hade moderkakan i framvägg plus lite eget hull så det var svårt att mäta allting sa hon. Hon letade efter kön men var som sagt jättesvårt att se, ev att hon såg en pung där. Så nu har vi fått höra att det kanske är en tjej (vecka 16) och att det kanske är en kille (vecka 17)... Vi får se nästa fredag!

Ååh, jag som skulle shoppa loss efter RUL..
Kanske köper något enstaka plagg men annars får det vänta tills efter nästa ultraljud.

På bilden ligger räkan med huvudet åt höger, den kliar sig på näsan & viftar med fötterna till vänster.
Underbart att se att räkan mådde bra där inne, även om det var suddigt.

Älskade lilla du, vi längtar efter dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!