Dagen

2012-11-04 |15:38:09

En sväng på stan med lunch & lite shopping blev det, världens bästa mamma bjöd. Tack!

Jag tog en ceasarsallad, oj så gott det var!
Sen tog vi ett varv på kappahl där lillebror fick en body, ett par mjukisar & en liten fin mössa från märket Newbie. Där poosade även jag & Leo framför en spegel & Leo viftade med fötterna så det såg ut som om han hade jättebamsestora fötter haha!
Efter kappahl blev det en tur till Clas Olsson där mamma köpte lite grejer, sen blev det H&M. Där fick jag ett par mammabyxor i ett mer stretchigt tyg än vanliga jeans - hur sköna som helst & åh så underbart att kunna ha byxor igen!

Tusen tack mamma,för lunchen & alla fina kläder! <3

Nu sitter jag & Leo framför tv'n & kikar på lite tecknad film - han är helt fast haha.
Åh vad jag har saknat min fina kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!