Gosa gosa!

2012-09-15 |16:28:57

Leo ville gosa med bebisen så han la huvudet på min mage & pratade lite med bebisen en stund, han kallar magen för det pojknamnet som jag & D tror att vi ev har kommit fram till. Vill inte säga det, då vi inte är hundra & vill smaka lite på det.

Hur som, jag & Leo har kikat lite på Vi på saltkråkan en stund - åh sån nostalgi! :)
Nu ska vi gå ner till Ica & köpa det som saknas till kvällens middag.
Jag tänkte använda kycklingfileerna som blev över från igår & göra någon variant av citronkyckling i ugn med ris & en god sås. Otroligt gott & enkelt!

Jag har blivit helt tokig i saker som knaprar! Lök, chips, brända pommes.. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!