Pizzabullar

2013-08-09 |17:04:41

Fick ett enkelt recept av en vän, på pizzabullar!
Varken Leo eller jag är särskilt hungriga eftersom vi åt sen mellis så därför blir pizzabullar perfekt middag till oss!

Vi gjorde dom tillsammans & nu väntar vi spänt på att dom ska bli klara i ugnen, heja bullarna!
Det bästa var att de inte behövde jäsa eller något sånt alls - perfekt & det går snabbt!

När vi har tagit ut bullarna ur ugnen ska vi gå ner & slänga in första maskinen med tvätt, båda barnen ska med ner så vi får väl se hur jag löser det.. Det blir nog bra det där!


Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Det fick ni på stranden när ni var små

2013-08-09 @ 17:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!