Tjänat pengar!

2013-08-06 |11:50:39

Jajamen där tjänade vi ihop 6000kr på ca 20-30 minuter!


Hur? Undrar ni kanske?

Jo, vår soffa skulle ju inte få plats i nya lägenheten så vi var ju tvungna att sälja den & köpa en ny, den vi hade hittat på Ikea kostade 5995kr & visst var den fin men vi älskar ju verkligen vår soffa som vi har nu.

Igår när jag & D var ute & åt så kom vi på en idé, att titta hur vår soffa är ihopsatt & om man ev kunde ta bort divanen eller något.


Sagt & gjort! D har precis skruvat & fixat & nu har vi istället en soffa utan divan/schäslong - en soffa som får plats i nya lägenheten!

Heja heja!!

(Ursäkta röran, vi lever i ett pack-kaos...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!