Bra natt fast ändå inte

2013-02-17 |07:58:50

Jag la mig vid 23 med Max, han vaknade vid 00 & ville ha käk. Sen somnade vi om till 04, då åt han & var lite svårflörtad som vanlig så vi somnade nog inte förrän 4.45 eller så. Men han sover faktiskt fortfarande nu! (07.55)
Så det var ändå en bra natt, bara det att jag sov som en kratta ändå pga ont i lederna.

Leo & jag har ätit frukost, han år macka med såndär finsk korv på & jag åt min käraste kesella med smälta hallon. Pappa D åkte till jobbet för en liten stund sen, nu slappar jag & Leo lite framför barnprogram.

Ska verkligen försöka mig på en promenad idag, usch det känns som om vågen kommer stå på plus efter den här dåliga veckan :/

(Slänger in en bild på gårdagens Max med sina underbara små tjockis-lår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!