Eftermiddagen

2013-02-17 |19:42:00

Frugan kom hit & vi åt lite Scones till mellis, sen packade vi ner båda kidsen i varsin vagn & begav oss ut på promenad.
Vi gick förbi hamnen & matade änderna med bröd & äpple.
Äpplet var Leos idé & änderna klagade inte utan mumsade glatt i sig av äppelbitarna som Leo fick kasta till dom.
Leo tyckte det var jättekul & det kändes bra att göra något som han tyckte var kul istället för att bara sitta inne.

Nu har jag precis tagit ett bad, första efter att Max föddes - ooooh så skönt det var!
Leo sover, Max sover & D spelar tvspel. Jag ska kika på något avsnitt Gossip girl på iPaden & sen ska jag faktiskt sova!

(Försökte vila förut idag men Max kom aldrig till ro så jag fick ingen sömn jag heller, så därför är jag svintrött!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!