Hängig kille

2013-02-12 |13:30:39

Leo vill inte äta, han säger att han har ont i halsen så han fick en liten isglass. Hellre det än inget!

Vid 12 åkte vi till Skavsta där vi hämtade moster jessa som kom med flygbussen, Leo blev jätteglad att se henne & jag tror hon blev lika glad! :) härligt!

Nu sover båda barnen & jag skulle gärna sova en stund jag med men jag har tvättstugan just nu. Hur bra & smidigt det än är att ha egen tvättmaskin så är det skönt att faktiskt kunna tvätta igenom allt såhär någon gång ibland. Så nu tvättar jag järnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!