Hemma

2013-02-07 |16:53:58

Jösses vilken lååååång skoldag det blev idag, vi hade massor att göra.

Max har skött sig exemplariskt hela dagen, han gnällde bara någon gång på hela dagen. Annars sov han & åt mest hela tiden, lillskrutten.

Idag blir Max förresten hela 4 veckor, helt otroligt vad tiden går fort! Snart är han en hel månad, var tog den månaden vägen?!
Han utvecklas för varje dag & det är verkligen skillnad från när han var färsk tills nu, han är stadigare & kan fästa blicken & är liksom mer "med" & vaken.
Älskade lilla Max, det är så mysigt att se dig utvecklas & jag älskar varje sekund med dig!

D ringde precis, han skulle åka & hämta vår stora älsklingskille hemma hos hans farmor. Max & jag ska laga lite mat tills dom kommer hem, tror det blir pannbiff med potatis & sås idag. Gott!

(Slänger in en nytagen bild på en mätt kille som har lite matkoma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!