Middagen

2013-02-01 |21:17:17

Vi har ätit god hemmagjord pizza.
Nu har vi precis lagt Leo för femtioelfte gången efter ett bajsblöjbyte, en stor utskällning då han slängde ut ALLA skum-servetter över hela golvet i sitt rum (han gick först in i badrummet & hämtade dessa i smyg..) & ett antal "Leo snälla gå & lägg dig nu! Ja,puss & kram, ja vi älskar dig också, ja vi ska leka imorgon, gå & lägg dig nu!"..
Puh, den ungen vill verkligen inte slappna av. Så fort han väl har lagt sig så däckar han ju på två röda.
Gullungen.

Max sover i korgen, var längesen nu. Han brukar numera bli buren i stort sett hela tiden då det verkar vara det enda som hjälper halvt mot magknipet han verkar ha. Usch lillskrutt, hoppas magdropparna börjar göra någon verkan snart! Imorgon är det 3e dagen vi använder dom, läste någonstans att det kan ta 3-4 dagar innan det blir någon effekt? Så hoppas på resultat imorgon!

Nu är det dags för fredagsmys här i soffan, dvs popcorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!