Plugg & tv

2013-02-13 |21:25:54

Leo sover, Max sover i soffan, jag & D glor på tv & jag pluggar samtidigt.
Jag sitter & skriver på en uppgift som vi ska diskutera imorgon i skolan.
D är ledig imorgon så Max får vara hemma med honom, ska bli rätt skönt att få kunna koncentrera mig till 110% i skolan imorgon faktiskt.

Nu ska jag göra klart uppgiften & sen är det läggdags, hoppas på en bättre natt än den föregående. Har gett Max sempers magdroppar nu igen, plus minifomen, så hoppas hoppas hoppas det hjälper mot Max dumma mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!