Trött onsdag

2013-02-13 |15:17:43

Usch idag är jag så enormt trött & tempot är om möjligt långsammare än en snigels.
Leo, Max & jag har sovit en stund efter lunchen men Max knorrade en del så jag sov aldrig utan låg mest ner & försökte vila lite.
När Leo vaknade kom ett utbrott utan dess like, han skrekgrät i kanske 15 min! Något som triggade igång Max så han skrek också minst lika länge..
Puh, nu är Leo lugn igen & Max äter så han är också lugn just nu.
Själv är jag som ett vandrande lik!

Leos feber är som bortblåst, han mådde redan lite bättre igår kväll & imorse vid 7tiden hade han 36,7 så ingen feber i sikte = han kan gå till förskolan imorgon! Tror både han & vi behöver det, så han får leka av sig lite.
Själv har jag skola imorgon så det blir en heldag med plugg, dock utan Max denna gång (eftersom D är ledig imorgon så är han hemma med Max).

Nej nu ska jag gosa lite med mina killar medan de är på bra humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!