Bristningsgränsen

2013-07-04 |20:27:47

Leo har varit jättetrotsig nu på kvällen, Max är supersnorig & trots att jag har använt nässug, gett honom koksaltslösning plus Alvedon så lugnade han inte ner sig utan allt resulterade i två gallskrikande barn samtidigt. Och D är inte hemma.
Hemsk kväll med andra ord.

Nu har Max äntligen däckat i mitt knä, hållandes i min hand. Älskade lilla Max, jag önskar så innerligt att jag kunde vara sjuk istället för dig!

Och Leo har nog äntligen somnat han med, usch det gör sååå ont att jag inte kan ge honom den uppmärksamheten han så desperat behöver just nu.
På måndag åker vi på vår mini-semester, längtar så galet mycket till det & tills vi bara får vara med Leo lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!