Sådär!

2013-07-28 |11:24:36

Nu har vi städat färdigt, det här får duga!
Max var jättetrött = supergnällig men det är omöjligt att lägga honom i sin säng då det är som en bastu i hans rum på förmiddagarna, & vi kunde ju inte dra ner persiennerna eftersom det ska vara visning här.
Så det resulterade i att han fick hoppa ner i korgen som han nätt & jämt får plats i, hjälp tänk att han har varit en pyttebebis som drunknade i korgen förut!
(Tur att våra vänner väntar barn i oktober så man får snosa lite på den skrutten)

Nu är pappa D & slänger sopor plus köper ny lampa till hallen eftersom de andra hade dött, Leo halvstår/hänger mot soffan & tittar på film på iPaden.
Haha förut fick han börja städa sitt eget rum, men det blev mest lekande för hans del. Så går jag förbi & frågar "Leo, hur går det med städandet?".
Leo svarar med en suck "åh mamma det går inge bra, jag leker bara ju!".
Hahah, han är iallafall ärlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!