Godmorgon

2013-05-20 |06:11:34

Jag somnade vid 21 igår, oj vad det behövdes!

Max är jättesnorig, stackars liten. Har fått använda nässugen inatt & ska inhandla mer koksaltslösning i pipetter idag tänkte jag, har också höjt huvudändan på hans säng plus lagt en handduk under hans huvudkudde så han kommer upp lite med huvudet. Blä han har ju nästan varit konstant förkyld sen han föddes, tycker det räcker nu!

Just nu gosar jag & Max i sängen, vi pratar lite & han leker för fullt med sina fötter. Älskade gullunge!


Snart vaknar nog storebror & då blir det frukost. När pappa D & storebror har åkt till jobb/förskola så ska jag sätta mig & skriva färdigt mitt arbete. Det ska lämnas in för kommentarer idag, sen ska man ändra & fixa det tills den 27 om jag inte minns fel.
Nu är det bara att härda ut, efter det arbetet så är det inga mer stora uppgifter kvar utan "bara" föreläsningar & kanske någon liten gruppuppgift. Sen sommarlov!
Åh vad jag längtar dit, ska bli underbart att få umgås & mysa med mina fina killar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!