Kvällen

2013-05-06 |20:19:58

När jag hade hämtat Leo på förskolan så ringde vi frugan & tiggde till oss en glass till Leo eftersom jag hade glömt min plånbok hemma, lägligt va ;)
Tack frugan!

Efter glassen hämtade vi pappa D på hans jobb & åkte mot Mkp.
D släppte av oss & vi gick in & började med maten så den skulle vara klar tills mormor & morfar kom hem från sina jobb.
Det blev tagliatelle med en kyckling-gegga, gott vare!

Nu har Leo precis duschat (man skulle kunna tro att han hade rullat sig i sanden på förskolan..) (..vilket han säkert hade gjort eftersom de hade varit ute nästan hela dagen, mysigt!), och han ligger nu nerbäddad i mormor&morfars säng där han & mormor läser saga innan han ska sova.

Max ligger bredvid mig på köksgolvet & babblar lite, han börjar också bli trött men jag tänkte försöka hålla honom vaken iaf en kvart-tjugo minuter till..
Intalar mig varje kväll att "ikväll kommer Max sova bra! Nu vänder det".
Tur är väl det, man måste ju kunna ha hoppet kvar! Annars skulle jag nog ha gått under för länge sen, Blä för att vakna varje till var tredje timme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!