Lycka!!

2013-05-06 |08:09:42

Åh ännu ett mål är nått, underbart!
Vågen visade 79,9 kilo imorse, dvs så är jag nu UNDER 80 kilo!
Åh jag är så lycklig, det känns sååååå bra & jag är så stolt över mig själv (skit på dig jante-lagen!), jag är bäst!

Hade som mål att vara under 80 kilo innan bröllopet 1 juni, och det är tre veckor kvar dit! Wie!

Blir svårt att lägga in alla mått & sånt idag eftersom jag ska iväg till en tjej i klassen för plugg hela dagen. Sen åker jag & barnen till deras mormor & morfar. Där sover vi över eftersom slipningen av parketten i vardagsrummet inte är klart förrän onsdag, puh.


Kommentarer
Postat av: Anna

Stort grattis! Du är ju grym :) Så kul att följa din viktnedgång! Viktväktarnas program är det bästa man kan följa när man vill gå ner i vikt :) Heja heja! Vad är nästa mål?

Svar: Tack! Blir jätteglad för dina värmande ord :) Ja, vv är helt klart bäst & mest hälsosam om man frågar mig. Hm, nästa mål.... Ett mål är att ha nått min målvikt till min födelsedag (12 aug) men får se hur det blir. Vill inte pressa mig själv för mycket så det går för snabbt heller.
Ett annat mål är att kunna köpa ett par jeans som sitter bra, de jeansen jag har nu är uttöjda & väldigt stretchiga. Skulle så gärna köpa ett par snygga nya jeans, så det är absolut ett av mina mål! :)

Kramar
Märy

2013-05-07 @ 06:21:31
Postat av: Jenny Saltis

JÄVLAR va grym du är! :) Grattis! Själv har jag precis dragit igång efter en formsvacka! Helt fantastiskt när man går ner på XX,9. Motivationsboost om nåt! :)
Du är inte sugen på att lägga upp en "veckomeny" på din blogg på vad du brukar äta? :D Behöver inspiration!!!! :D

Ännu en gång, grattis! Keep up the good work! :)

Svar: Sådär! Nu har jag lagt upp ett exempel :) :D
Tack, dina ord värmer Saltis. Hoppas allt är bra med dig? Kramar :)
Märy

2013-05-07 @ 10:46:35
URL: http://jennykarlkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!