Roliga kommentarer

2013-10-24 |19:31:14
Leo har börjat säga så roliga saker den senaste tiden.

Härom morgonen så klättrade han på mig när jag sov & så tittade han på mina nagelstenar en stund innan han sa "mamma vad fina! Var har du köpt dom?".
Jag är alldeles för trött för att förklara att jag har köpt dom på internet så jag mumlar något ohörbart. 
Leo ser fundersam ut & efter en stunds inspekterande av stenarna säger han till slut "mamma, har du köpt dom på Ikea?".

Hahahah älskade unge! 


Förut var vi nere på Ica för att handla lite till middagen. När vi är i kylrummet så är det rätt mycket folk där & det står en hög med 3,3%ig öl i 6 pack. Leo pekar på ölen & säger högt "mamma! Sånadär tycker morfar om!!".

Hahah ja, vad ska man säga? 
Roligaste och finaste killen. 


Just nu gosar vi lite innan läggdags, vi tittar på Kalle Anka på iPaden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!