fortsättningen på söndagen

2015-11-15 |21:03:13
Först spelade jag & kidsen mer spel tillsammans, supermysigt. 
Kidsen lyssnade bra när vi spelade & väntade in varandra. Så det blev mycket övning av turordning & även att räkna prickarna på tärningen (ja jag kanske är aningens pedagogskadad..). En väldigt mysig stund som uppskattades av oss alla tre. 

-----

Senare så hade vi bestämt tid med de som bor i radhuset nu, eller ja de har ju redan flyttat ut men ändå. De vi köper radhuset av.  Hur som helst! Vi gick dit & barnen fick nu för första gången se huset & se sina framtida rum plus allt annat. Det tog tre minuter innan de lekte kull & kurragömma med varandra, man såg tydligt att de älskade att vara där, vilket var en underbar känsla för mig &  D.  Åh så vi längtar nu! 
Jag tog massor med bilder men tyvärr så låg mitt mobilskal iväg för blixten  så bilderna blev jättesuddiga. Blä! 

Här är iallafall Leo i hans blivande rum. Han är så stolt här! (dock var han noga med att påpeka att han ville byta tapet, vilket vi redan har bestämts att vi ska. Gulle!). 

-------

Och här är max i hans blivande rum.  Lika stolt som Leo, om inte mer! Hans rum är det enda med plastmatta till golv, så här kommer även golvet bytas hyfsat snart efter inflytt. Det är så tråkigt att allt kostar pengar, så vi kan inte göra allt vi vill på en gång.  
Men  å andra sidan, vi ska ju bo här länge så vi har inte  bråttom heller. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!