mysdygn

2016-02-04 |12:29:57
I lördags bjöd mina fina päron mig & mina två finaste tjejer på hotell, vi skulle ut & äta & efter allt som hade hänt så var det så skönt att bara vara & tänka på annat lite.  Väldigt välbehövligt! 

Dagen började med att jag gjorde en fransförlängning. Kände mig som en transa i något dygn eller två men nu har jag nog nästan vant mig & tror att jag till&med gillar det! 

------

Vi tog in på scandic mitt i stan & fixade oss lite. 
-----


Innan middagen skålade vi i några champagnedrinkar, väldigt gott! 

-----
Vi åt precis det vi var sugna på & delade på 4 efterrätter trots att vi bara var 3 personer.  Sjukt gott & vi hade det bara sååå mysigt!! 



Sen har jag faktiskt inga mer bilder, men det dygnet gjorde gott för både kropp & själ.  
Tack mina finaste brudar, Sara & Frida, för att ni är just ni! 

Och tack älskade mamma! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!