Kattjävlar.

2008-08-17 |21:45:47
 . . att börja leka 00.30 på natten fram till ungefär 06.30 är inte populärt hos matte.
nej, fy berit! nej, ajaj kerstin!
inte leka med den!
 inte hoppa upp dit!
TYSTA!!!
efter min femtioelfte tillsägning slängde jag ut dom i hallen
& stängde min endaste dörr, så där var dom i någon timme.
rätt åt dom små jävlarna. bwah. men hjälpte det?
nejdå, då kraffsade dom & pep tills jag öppnade igen.
det är krävande med kissungar, vet ni det?
VÄLDIGT KRÄVANDE.

nej nu ska jag sakta med säkert plocka undan alla deras leksaker ,
så det enda dom kan leka med inatt är varandra.
(ja det lät fel, men herregud är det allt du tänker på ditt snusk :O? )


Nattinatt alla där ute,
själv ska jag upp kvart i fem, pöh.
jag älskar att jobba frulle.
buhu, eller inte.. .
Kommentarer
Postat av: D

du fick öppna åt dom ? :O

det var allt jag som glatt fick stiga upp halv 6 och öppna! :O:P

2008-08-17 @ 23:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!