Kattmamma

2008-08-15 |21:54:57
jag är liksom stolt.
stolt över mina kissungar,
dom har precis gått på lådan & slagit en drill,
båda två. duktiga tjejer det där.
dom har också lärt sig var matskålarna står & att om man vill ha uppmärksamhet så är det bara att jama(pipa) lite lagom så matte tittar & undrar vad dom vill.
oj, nu har Berit hittat en pappkasse, väldigt roligt det där.
för att inte tala om spännande.
nu attackerade Kerstin sin syster, inte så snällt,
men så är dom ju kissungar & busar ungefär dygnet runt.
förut tog vi en tupplur alla tre i sängen, mysmys hade vi .
så fort jag rörde dom började båda kurra,
hel mysigt.
det känns som om dom har det rätt bra,
dom små liven.
men lyssnar gör dom inte så mycket,
aj aj inte gå på bordet berit!
well, får väl ge dom några dagar innan dom vet vad dom får & inte får.

ville mest bara säga att jag är stolt,
för mina kissar är superfina <3
Kommentarer
Postat av: Minkica

Hej. Världen över torteras djur, bl.a hundar, varje dag genom elchocker och hängning. Och mycket mycket mer.



Hjälp till att stoppa detta och säkra djurens framtid. Gå in på min blogg är ni snälla, och kika på inlägget. Hjälp att stoppa detta ohumana lidande

2008-08-15 @ 22:04:21
URL: http://minkic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!