knak & sprak.

2008-08-24 |20:44:12
förut sprakade det utanför hotellet,
några idiotbarn smällde typ kinapuffar för glatta livet.
jävla ungar.

nyss knakade det i källaren, huuh.
jag har aldrig förr varit rädd för att jobba själv,
men helt plötsligt har jag fått sån jävla förföljelsemani.
det känns som om någon är bakom mig
& jag känner hur ont det gör när någon hugger mig med kniv,
eller ett skott i magen. .
förresten, är jag möjligen sjuk i huvudet? :S

känner aldrig ni så,
när det känns som om någon skum person följer efter er,
typ när man går ensam i mörkret?
eller är det faktiskt så att jag på riktigt är helt sjuk?
. . kom igen nu folket, erkänn att ni tänker som jag ?

nej, kisspaus, sen ska jag börja stänga ner här,
inte en jävel som vill mig något iaf.

over & out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!