sällskap hem ?

2008-08-02 |23:06:26
jao, jag höll på att stänga medans jag pratade med en hotellgäst som hade satt sig med sin dator där vid receptionen.
Peter 26 år, bor i Tranås. Trevli prick det där!
Hans kompis ringde, som tydligen bodde på Poppeln . Ni som är härifrån förstår varför jag fnissade till när han frågade om jag visste var det låg.
Mjo, det visste jag ju, jag bor ju mittemot & Poppeln är typ det vidrigaste vandrarhemmet någonsin!
. . Så självklart kunde jag visa vägen , & det gjorde jag.
Så vi tog sällskap hem.

Undertiden vi gick frågade han ett antal ggr om jag inte ville följa med på fest,
men jag måste ju faktiskt tänka på att jag ska jobba imorgon också.
så det så.

well, hemma som jag nu är,
ska jag hit the bed!

min fötter luktar äckligt & jag har ont i kroppen.

godnatt
Kommentarer
Postat av: Nina

Ohh han lät trevlig ;P

2008-08-05 @ 20:21:56
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!