Spöregn & bio

2008-08-16 |23:49:43
vi åkte buss till nyk, jag & D.
Kom fram, går lugnt till bion.
Halvvägs över bron till öster börjar det tokregna,
& då menar jag inte lite!
ujuj, det forsade & på två röda blev vi lika blöta som två fiskar.
Vi gömde oss under en port-ingång, där vi stod en stund.
Sen såg vi på klockan & aah det kommer ju inte sluta,
& vi ville ju inte missa bion.
Så, vi skuttade fram till bion & kommer fram dyngsura!
ohmy, kladdigt & håret var paj.
(min volym försvann & dennis plattade hår blev åter igen krull).
vi kirrade bijetter till The dark knight, ohjä.
Sen köpte vi godis för 86:- på ICA, muums.

Sen köpte vi popcorn med 2 läsk också, mums mums.
filmen då? mjo.
den var väldigt macho, ujuj batman är inte att leka med.
inte med hans tokvassa röst iaf, ojoj scaary.
& jokern, var också rätt tuff.
Men jag tycker ändå det var same shit as vanligt liksom,
hjälten får problem med skurkar, är sådär jättemodig som ingen annan törs, hans brud kommer i kläm & aah, typ sådär.
Ett stort minus filmen fick var att dom sa filmens titel i slutet, jag hatar sånt.
det blir liksom bara för mycket då.
Så, filmen avslutades med någon allvetande som sa massa smarta saker, & till sist ;
....the dark knight !

oohsåtufft.
filmen får 3 ½ av 5 ostbågar av mig,
den var okej men är inget jag skulle gå & se igen.

well, nu ska vi pysa till sängs,
mina kissar sover redan efter ungefär två timmars psykobeteende & bus.

godnatt, sleep tight.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!